Havas uruchomił sieć mediową FullSix Media, na czele Marco Tinelli
Zarząd Havas Group ogłosił uruchomienie FullSix Media - trzeciej po Havas Media i Arena Media sieci mediowej koncernu. Jej utworzenie wynika ze strategii rozwoju Havas Group.
O planach uruchomienia FullSix Media portal Wirtualnemedia.pl informował pod koniec lipca.
Zgodnie z zapowiedziami z początkiem września br. istniejąca w ramach struktury Havas sieć Forward Media rozpocznie współpracę z FullSix Media. Utworzona w ten sposób nowa globalna sieć będzie obecna na rynkach w Europie, Ameryce Łacińskiej i w Stanach Zjednoczonych. Marco Tinelli, założyciel i prezes FullSix Group, wejdzie w skład zarządu Havas Media Group i będzie odpowiedzialny za powodzenie tej współpracy od strony wykonawczej.
- Zarówno wykorzystanie danych, jak i strategia Digital First od początku leżały u podstaw działania FullSix. Dlatego też jesteśmy dumni mogąc wzbogacić ofertę rynkową Forward Media o nasze doświadczenie. To będzie prawdziwy przełom dla marek, które chcą maksymalnie wykorzystać możliwości cyfrowej ery. Naszą ambicją jest mądre zarządzanie potencjałem i proponowanie naszym klientom najlepszych rozwiązań oraz strategii opartych na danych w najbardziej przejrzysty sposób - zapowiada Marco Tinelli, prezes FullSix Group.
FullSix Media będzie zajmować się dostarczaniem klientom usług bazując na swoim doświadczeniu w zarządzaniu danymi full data, jak również w budowaniu strategii komunikacji internetowej. Nowy model funkcjonowania agencji zakłada także pełną integrację CRM oraz earned i owned media z uwzględnieniem potencjału Dynamic Creative.
FullSix Media będzie w pełni niezależna w zakresie rozwijania własnych innowacji, tworzenia wizji i strategii handlowej, a jednocześnie, korzystając z potencjału Grupy, ściśle zintegrowana z globalnymi strukturami Havas Media Group.
Dołącz do dyskusji: Havas uruchomił sieć mediową FullSix Media, na czele Marco Tinelli