HBO Polska wzmacnia dział marketingu
W ostatnim czasie do działu marketingu HBO Polska dołączyło sześć osób: Paweł Polański, Tomasz Teodorczyk, Agnieszka Łukasińska, Marcin Królicki, Marek Sikorski i Kaja Szafrańska.
Paweł Polański odpowiada za realizację badań marketingowych na stanowisku research managera. Z wykształcenia jest psychologiem społecznym. Rozpoczynał swoją karierę zawodową w MillwardBrown SMG/KRC, następnie pracował w firmie Atlantic, a ostatnio w TV Puls.
Tomasz Teodorczyk jako marketing manager i szef zespołu AXN jest odpowiedzialny za kompleksową politykę promocyjną, rozwój serwisów i wsparcie działań dystrybucyjnych. Przed HBO pracował m.in. dla takich firm jak Polkomtel, Ströer oraz Ringier Axel Springer Polska.
Agnieszka Łukasińska jako brand manager HBO jest odpowiedzialna za kampanie promocyjne, koordynację projektów HBO i budowę wizerunku marki. Dotychczas pracowała w firmie Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o., rozwijając takie brandy jak Pepsi czy Lipton Ice Tea.
Marcin Królicki jako creative services manager zajmuje się działaniami promocyjnymi HBO i Cinemax w obszarze kreacji, ze szczególnym naciskiem na promocję on-air. Wcześniej pracował m.in. w agencjach reklamowych Euro RSCG i San Markos (więcej na ten temat).
Marek Sikorski na stanowisku koordynatora ds. trade marketingu jest odpowiedzialny za wsparcie marketingowe działu sprzedaży oraz współpracę z działami marketingu partnerów biznesowych. Wcześniej pracował w działach marketingu wydawnictw LexisNexis oraz Wiedza i Praktyka, a także w dystrybucji filmowej.
Kaja Szafrańska objęła stanowisko koordynatora ds. internetu w grupie kanałów AXN i będzie zajmowała się rozwojem strony internetowej AXN oraz serwisów interaktywnych, mediami społecznościowymi oraz działaniami online kanałów AXN. Ostatnio pracowała w Agora SA, współtworząc m.in. serwis serialowy popcorner.pl.
Dołącz do dyskusji: HBO Polska wzmacnia dział marketingu