HealthWay zapowiada zmiany
Agencja marketingu medycznego HealthWay zapowiada zmianyorganizacyjne związane z rozszerzeniem zakresu usług reklamowychdla klientów farmaceutycznych.
HealthWay będzie zwiększał swoje kompetencje w zakresiekreatywnych rozwiązań oraz prowadzenia zintegrowanych kampaniireklamowych dla produktów z kategorii OTC i suplementów diety.Jednocześnie agencja zamierza dalej aktywnie prowadzić działaniaspecjalistyczne dla leków z grupy Rx, głównie poprzez wykorzystanienarzędzi e-health.
HealthWay rozpocznie wdrażanie nowej strategii od stycznia 2008roku. Zmiany w modelu funkcjonowania pociągają jednocześnie za sobąreorganizację w strukturach agencji. Z firmą rozstał się MariuszCierniak - jedna z dotychczasowych osób zarządzających agencją.Kierowanie agencją HealthWay kontynuuje Piotr Mularewicz, PartnerZarządzający.
"Zmiany w strategii agencji Healthway wynikają z identyfikacjipotencjałów równolegle w obszarach Rx i OTC. Tworzeniespecjalistycznej komunikacji medycznej dla grupy leków Rx wymagainnych kompetencji niż kreatywna obsługa budżetów reklamowych mareksegmentu OTC i suplementów diety. Jednocześnie chcemy oferowaćrzeczywiście zintegrowane usługi, wykorzystujące wszystkienarzędzia informacyjno-promocyjne. Chcemy pozostać ekspertem, alejednocześnie stać się partnerem naszych Klientów. Niebawem doZarządu HealthWay dołączy nowa osoba, z wieloletnim doświadczeniemw branży komunikacji medycznej." - powiedział Piotr MularewiczPartner Zarządzający HealthWay Integrated HealthcareCommunications.
Dołącz do dyskusji: HealthWay zapowiada zmiany