Heineken przedstawia Heinekicks, buty pod picie piwa
Koncern piwowarski Heineken wypuścił limitowaną kolekcję obrandowanych sportowych butów Heinekicks, w pełni dostosowanych do koneserów złotego trunku.
Do zaprojektowania Heinekicks Heineken zaprosił Dominica Ciambrone z The Shoe Surgeon, słynnego projektanta obuwia, pracującego dla takich gwiazd jak LeBron James, DJ Khaled czy Drake.
Heinekicks to limitowana edycja sneakersów, która nawiązuje do nowości koncernu - Heineken Silver, które trafiło do sprzedaży na początku tego roku.
Heinekicks - limitowana edycja butów Heinekena
Heinekicks oprócz dopasowania do odcieni zieleni, srebra i czerwieni, znanych z butelek Heineken Silver, każdy but posiada metalowy otwieracz do butelek wbudowany w język obuwia.
Zobacz: "The Closer" - Heineken otwieraczem do piwa walczy z pracoholizmem (wideo)
Ponadto sneakersy zawierają… piwo. Producent z pomocą specjalistycznej metody chirurgicznej umieścił niewielką ilość Heinekena Silver w półprzezroczystej podeszwie, co ma wytworzyć wyjątkowe odczucia podczas chodzenia. Heineken zapewnia, że żadna kropla nie wycieknie podczas ruchu.
Drop Heinekicks został przygotowany na razie tylko na rynek w Singapurze. Kolekcja liczy 32 pary, z czego siedem trafi w tym roku do sprzedaży.
Zobacz: Heineken pokazuje w reklamie, że kobiety też kibicują piłce nożnej
Pierwszą parę będzie można oglądać w 313@Somerset w Singapurze w ramach Project Future, trwającego od 10 do 15 sierpnia.
Za promocję projektu odpowadają agencje z Publicis Groupe -Le Pub oraz BBH Singapore.
Dołącz do dyskusji: Heineken przedstawia Heinekicks, buty pod picie piwa