Benicio del Toro i życzenia w bożonarodzeniowej kampanii piwa Heineken (wideo)
Ruszył bożonarodzeniowy konkurs promujący piwo Heineken (produkowane przez Grupę Żywiec). Wspiera to kampania reklamowa z udziałem aktora Benicia del Toro.
W ramach konkursu należy na stronie heineken.com.pl napisać oryginalne życzenia bożonarodzeniowe. Wśród autorów codziennie przyznawanych jest 100 zestawów piwa, a także dwa kartony piwa Heineken w świątecznym opakowaniu (15 x butelka 0,5 l) - jeden, wraz z życzeniami, jest wysyłany do wskazanej osoby, a drugi do autora życzeń.
- Oceniając wyniki z poprzedniego roku, nie mieliśmy wątpliwości, że warto ponowić akcję. Zainteresowanie konsumentów i entuzjazm, z jakim dzielili się wrażeniami po otrzymaniu Heinekena na swoich profilach w social mediach, przerosło nasze oczekiwania - komentuje Marcin Drożyński, kierownik ds. marki Heineken w Grupie Żywiec.
Konkurs potrwa do 22 grudnia. Wspiera go kampania oparta na reklamie pokazujące, jak Benicio del Toro z radością przyjmuje nieudane prezenty, bo wie, że o ten najlepszy zadbał sam.
Działania reklamowe obejmują telewizję (serwisy VoD) oraz punkty sprzedaży.
Globalny spot z Benicio del Toro przygotowała agencja Publicis Italia. Za realizację kampanii w Polsce odpowiadają agencja K2 oraz dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Benicio del Toro i życzenia w bożonarodzeniowej kampanii piwa Heineken (wideo)