Heineken zabiega o Latynosów
Amerykański oddział Heinekena stworzył nowy, hiszpańskojęzyczny spot reklamowy promujący piwo Heineken Premium Light.
Reklama jest częścią latynoskiej kampanii marketingowej o nazwie „Descubre lo delicioso” („Odkryj wyśmienitość”). Jest także początkiem całorocznego, agresywnego planu firmy, mającego przyciągnąć do jej produktów latynoskich konsumentów mieszkających w USA, a w szczególności mężczyzn w wieku 21-34 lat.
Nowy spot zaprezentowany został w hiszpańskojęzycznych stacjach Telemundo, Univision, Azteca America i TeleFutra. Występuje w nim znana meksykańska modelka Elsa Benitez.
Kampania obejmuje także radio, prasę, outdoor i internet (www.heinekenlight.com/espanol).
Heineken to holenderska firma piwowarska, założona w 1863 roku przez Gerarda Adriaana Heinekena w Amsterdamie. Firma ma ponad 130 browarów w 65 krajach. Jest czwartym największym na świecie producentem piwa.
Dołącz do dyskusji: Heineken zabiega o Latynosów