Heinz Ketchup najbardziej wartościową marką
Heinz Ketchup znalazł się na czele najnowszego rankingu najbardziej wartościowych marek opracowanego przez Harris Interactive.
Firma badawcza poprosiła ponad 20 tysięcy respondentów o ocenienie ponad tysiąca marek w sześciu wymiarach (m.in. zażyłość, jakość, zaufanie) - informuje serwis Marketing Charts.
Za Heinz Ketchup, w pierwszej dziesiątce znalazły się marki: M&M Plain Chocolate Candy, Hershey's Milk Chocolate Candy Bars, Hershey's Kisses, Duracell Batteries, Cheerios, Discovery Channel, Kratf Foods, Kleenex Facial Tissues oraz Neosporin Ointment.
Badanie klasyfikowało również marki w różnych kategoriach. Przykładowo w motoryzacji triumfowała Toyota, w elektronice telewizory firmy Sony, w usługach finansowych Visa, a w oprogramowaniu komputerowym Microsoft.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Heinz Ketchup najbardziej wartościową marką