SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Heinz wybrał BBH do obsługi reklamowej w Europie

Firma HJ Heinz rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową. Dla marki Heinz w Wielkiej Brytanii i keczupów tej marki w całej Europie pracować będzie agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH). Tym samym marketer kończy dotychczasową, ośmioletnią współpracę z agencją Abbott Mead Vickers BBDO.

Z doniesień prasy zagranicznej wynika, że agencja Abbott Mead Vickers BBDO nie wzięła udziału w przeglądzie Heinza „z powodu różnić w podejściu do praktyk biznesowych”.

Prowadzony przez marketera przetarg budził wiele kontrowersji od samego początku - chodziło m.in. o wymagany przez marketera termin płatności za wykonane przez agencję usługi, który wynosi 97 dni.

Przetarg ruszył w maju br. W ostatnim jego etapie Heinz wprowadził tzw. e-aukcję. Ta decyzja spowodowała, że zakwalifikowane wówczas na short listę agencje Leo Burnett i J Walter Thompson wycofały się z przetargu. W ich miejsce zaproszono agencje CHI&Partners i M&C Saatchi.

Agencja BBH będzie realizować kampanie marki Heinz w całej Europie. Polski oddział HJ Heinz w zakresie obsługi reklamowej marki Pudliszki pracuje z agencją Change Integrated (Group One), która obroniła ten budżet jesienią ub.r.

Dołącz do dyskusji: Heinz wybrał BBH do obsługi reklamowej w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl