„Hello” - Poznań City Center reklamowane przed otwarciem
Ruszyła kolejna odsłona centrum handlowego Poznań City Center, które zostanie otwarte 25 października. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Advertising, Wide Open i Simplicity.
Nowe reklamy Poznań City Center pokazują hasło ,,Hello” zbudowane z kolorowych liter, z których każdą tworzą przedmioty kojarzące się z zakupami i rozrywką. Ma to podkreślać różnorodność asortymentu, który będzie dostępny w tym centrum oraz działające w nim sklepy, butiki odzieżowe, restauracje i kawiarnie (logotypy wybranych znajdują się u dołu plakatów).
W połowie października do reklam zostanie dodana informacja o niespodziance przygotowanej z okazji otwarcia Poznań City Center, planowanego na 25 października.
Przypomnijmy, że poprzednia odsłona kampanii Poznań City Center przebiegała pod hasłem „Budujemy” (zobacz więcej).
Akcja reklamowa obejmuje citylighty i billboardy w Poznaniu. Kreację kampanii opracowała agencja GPD Advertising, za produkcję reklam odpowiada firma Simplicity, a serwis poznancitycenter.pl przygotowała agencja Wide Open.
Dołącz do dyskusji: „Hello” - Poznań City Center reklamowane przed otwarciem