Henry, Szewczenko i Casillas reklamują Reeboka
Piłkarz Thierry Henry został światową twarzą nowej kampanii futbolowej Reeboka.
Thierry Henry wystąpi w nowej kampanii footballowej Reeboka zatytułowanej „So you think you know me?” („więc myslisz, że mnie znasz”), będącej przedłużeniem marketingowej platformy „I Am what I Am” („jestem kim jestem”).
“Reebok ma bardzo wysoką pozycję jako marka sportowa i naprawdę nie mogę doczekać się rozpoczęcia współpracy”, powiedział Henry. „Pierwszy raz zobaczyłem kampanię Reeboka „I Am what I Am” w reklamie z Allenem Iversonem. Pomyślałem, że ta reklama jest fantastyczna, bo pokazała Iversona od zupełnie innej, naturalnej strony. Reebok koncentruje się na osobowościach takich, jakimi są naprawdę. Cieszę się, że będę mógł pokazać zupełnie nowe oblicze Thierry Henry. Piłka nożna to zawód, który kocham, ale życie składa się poza sportem jeszcze z tylu innych elementów”.
Henry jest pierwszym z trzech piłkarzy, którzy wystąpią w najnowszej kampanii piłkarskiej Reeboka. Dołączą do niego 14 sierpnia także - strzelec Chelsea i Ukrainy – Andrij Szewczenko oraz bramkarz Realu Madryt i Hiszpanii – Iker Casillas. Wszyscy trzej pojawią się w kampanii, która skoncentruje się na osobowości i indywidualności każdego ze sportowców zarówno poza boiskiem, jak i na nim.
"Piłka nożna jest numerem jeden w sporcie, zwłaszcza wśród dzisiejszej młodzieży. Dlatego przez współpracę z jednym z najbardziej wpływowych i spełnionych piłkarzy naszego pokolenia – Thierry Henry, Reebok połączy się z milionami młodych ludzi na całym świecie” - powiedział Prezes Reeboka Paul Harrington. „Charyzma Thierry’ego, jego styl i osobowość prawdziwie odnoszą się do kampanii naszej marki “I Am what I Am”, podczas gdy jego wybitna gra na boisku wzmacnia platformę sportową Reeboka.”
-more-
Kampania multimedialna rozpocznie się w Polsce 24 sierpnia 2006 roku i pojawi się w mediach drukowanych, internecie, telewizji oraz outdoor. W dwóch pierwszych projekcjach z Thierry Henry pojawią się hasła „Nigdzie się nie ruszam się bez ważnego” oraz „Zobacz, zmieniłem drużynę tego lata.”
Internet, jako naturalne medium dla młodej grupy docelowej, będzie kluczową częścią tej nowoczesnej kampanii. Po raz pierwszy Reebok oprze swój plan mediowy na internecie, w dalszej kolejnośći uzupełniając go aktywnością w innych mediach. Polska należeć będzie do trzech rynków europejskich, w których zasięg i intensywność kampanii będą największe. Nowa strona dotycząca piłki nożnej zadebiutuje pod adresem http://www.rbk.com.pl/ i będzie można obejrzeć na niej sceny zza kulis, materiały na wyłączność, gry i wiele innych. Zaraz po spotkaniu z Thierry Henry, zainteresowani będą mieli możliwość obejrzenia i ściągnięcia video z najważniejszymi momentami z konferencji prasowej z piłkarzem.
Jako część kampanii “I Am What I Am”, Henry dołączy do ikon sportu i rozrywki z całego świata, takich jak Allen Iverson, numer jeden tenisa kobiecego – Amelie Mauresmo, mistrzyni letnich igrzysk sportowych i siedmioboju - Caroliny Klüft, oraz światowych supergwiazd muzyki: Jay-Z, 50 Cent i wielu innych.
Nowa gama produktów lifestylowych i footballowych pojawi się w sklepach od 24 sierpnia tego roku. Aby zdobyć najnowsze informacje o piłce nożnej Reeboka i Thierry Henry, zaloguj się na http://www.rbk.com.pl/
Dołącz do dyskusji: Henry, Szewczenko i Casillas reklamują Reeboka