Heyah promuje "Nielimitowane rozmowy do Ukrainy"
Hasłem „Heyah Ukraińcy!” marka Heyah zwraca się do swoich ukraińskich klientów informując o ofercie nielimitowanych rozmów do Ukrainy. Autorem kampanii jest agencja PZL.
Marka Heyah, której operatorem jest T-Mobile Polska ruszyła z kampanią OOH skierowaną do przebywających w Polsce obywateli Ukrainy. Działania zaprojektowano w języku ukraińskim.
Marka komunikuje swoją najnowszą ofertę przygotowaną specjalnie dla klienta ukraińskiego proponując zakup startera, w ramach którego dostępne są nielimitowane rozmowy do Ukrainy. Dodatkowo w aplikacji Moja Heyah można aktywować jednorazowy pakiet 500 GB a także 5 darmowych przekazów miesięcznie do Ukrainy za pomocą usługi My Ria.
Kampania będzie realizowana przez kolejne miesiące.
Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL w składzie: Ivanna Vovk, graphic and motion designer oraz Hubert Barczak, head of design.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare (GroupM). Materiały digital do kampanii przygotowała agencja VMLY&R, a materiały BTL agencja ARC (Grupa Publicis).
Dołącz do dyskusji: Heyah promuje "Nielimitowane rozmowy do Ukrainy"
Tobie po nic, ale Ukraińcom, którzy uciekli przed wojną do Polski, są potrzebne. Jakie IQ trzeba mieć by to zrozumieć?