SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Bez potu, bez kłopotu” w kampanii antyperspirantów Hidrofugal (wideo)

Wystartowała kampania reklamująca antyperspiranty Hidrofugal (produkowane przez Nivea Polska). Akcję przygotowały firmy marketingowe Golden Submarine i OMD.

Reklamy podkreślają, że antyperspiranty Hidrofugal zapewniają silną ochronę przed poceniem i przykrym zapachem. W kampanii prezentowany jest też nowy produkt - skierowany do mężczyzn Hidrofugal Manner Frische.

Kampania informuje, że reklamowane antyperspiranty są dostępne wyłącznie w drogeriach Rossmann.

 

Akcja jest realizowana w internecie, obejmuje spoty emitowane w serwisach VoD. Potrwa do 15 sierpnia.

Adaptacją reklam na polski rynek zajęła się agencja Golden Submarine, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Dołącz do dyskusji: „Bez potu, bez kłopotu” w kampanii antyperspirantów Hidrofugal (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl