„Bez potu, bez kłopotu” w kampanii antyperspirantów Hidrofugal (wideo)
Wystartowała kampania reklamująca antyperspiranty Hidrofugal (produkowane przez Nivea Polska). Akcję przygotowały firmy marketingowe Golden Submarine i OMD.
Reklamy podkreślają, że antyperspiranty Hidrofugal zapewniają silną ochronę przed poceniem i przykrym zapachem. W kampanii prezentowany jest też nowy produkt - skierowany do mężczyzn Hidrofugal Manner Frische.
Kampania informuje, że reklamowane antyperspiranty są dostępne wyłącznie w drogeriach Rossmann.
Akcja jest realizowana w internecie, obejmuje spoty emitowane w serwisach VoD. Potrwa do 15 sierpnia.
Adaptacją reklam na polski rynek zajęła się agencja Golden Submarine, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: „Bez potu, bez kłopotu” w kampanii antyperspirantów Hidrofugal (wideo)