SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hill+Knowlton Strategies skoordynuje działania dla Huawei w Europie Środkowo-Wschodniej i Skandynawii

Warszawskie biuro regionalne Huawei na Europę Centralną i Skandynawię podjęło współpracę z H+K Strategies, które przejęło obowiązki koordynacji regionalnych działań PR.

Głównym zadaniem agencji H+K jest koordynacja pracy 13 lokalnych agencji PR w ścisłej współpracy z lokalnymi managerami ds. marketingu.

H+K Strategies w ramach współpracy z Huawei odpowiada za kreację i realizację strategii kampanii produktowych, tworzenie treści oraz koordynację monitoringu mediów i raportowania. Za realizację projektu po stronie H+K Strategies będą odpowiedzialni: Katarzyna Fabjaniak (group account director), Krzysztof Rygiel (senior associate), Małgorzata Wesołowska (senior associate), Kamil Ściana (associate) oraz Marta Zienkiewicz (social media & influencer marketing manager).

Na początku września grupa CP DDB wygrała przetarg, w wyniku którego została regionalnym hubem reklamowym marki Huawei w internecie. Z kolei bohaterem reklam promujących nowy smartfon tej marki - Honor 8 - był Brooklyn Beckham.

Dołącz do dyskusji: Hill+Knowlton Strategies skoordynuje działania dla Huawei w Europie Środkowo-Wschodniej i Skandynawii

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zielak
Jako grup akołnt direktor razem z senior stratedży menedżerem, raportując do egzekutiwa in czardż speszjal prodżektów zajmujemy się wprowadzaniem produktu naszego ki akołnta na rynek Europy Środkowo-Wschodniej. Na pewno odniesiemy sukces naszego produktu w naszym prodżekcie bowiem mamy znakomite wyczucie kultur i mentalności naszego targetu, którego faktorem dystynktywnym jest głęboki szacunek do własnych języków.
odpowiedź
User
Dżesika Dżunior Asoszjet
Jako grup akołnt direktor razem z senior stratedży menedżerem, raportując do egzekutiwa in czardż speszjal prodżektów zajmujemy się wprowadzaniem produktu naszego ki akołnta na rynek Europy Środkowo-Wschodniej. Na pewno odniesiemy sukces naszego produktu w naszym prodżekcie bowiem mamy znakomite wyczucie kultur i mentalności naszego targetu, którego faktorem dystynktywnym jest głęboki szacunek do własnych języków.


Nie bedzięcie mieli progresu w prodżekcie jeśli będziecie utilizować archaiki jak ,,szacunek". Mówi się respekt.
odpowiedź