SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Historie fanów w kampanii „Live in Levi’s”

Pod hasłem „Live in Levi’s” startuje globalna kampania reklamowa odzieży Levi’s. Akcję, pokazującą wyjątkowe momenty z życia fanów tej marki, w Polsce przygotują i będą realizować firmy FCB, Media Direction OMD i Aliganza Fashion Agency.

Kampania „Live in Levi’s” jest oparta na serwisie internetowym, w którym użytkownicy z całego świata mogą dzielić się  niezwykłymi historiami ze swojego życia. Na podstawie najciekawszych z tych opowieści powstaną krótkie filmiki emitowane w serwisach społecznościowych. Z kolei w telewizji i kinach pokazywany będzie spot pokazujący sceny z życia radosnych ludzi, uzupełnione hasłami „For everybody who’s not just anybody” oraz „Started by us. Finished by you”.

W akcji prezentowana będzie jesienno-zimowa kolekcja odzieży Levi’s. - Energia, autentyczne historie i ikoniczne dżinsowe produkty wzmocnią długoletni, lojalny związek z brandem Levi's®" i posłużą pozyskaniu nowych fanów na całym świecie. Na pierwszym planie stawiamy naturalny optymizm i kultowe produkty - zapowiada Jennifer Sey, dyrektor ds. globalnego marketingu Levi’s.

Za globalną koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja FCB. Spot wyreżyserował Fredrik Bond, nakręcił Jason Nocito, a bluesową piosenkę nagrał Jamie N. Commons.

W Polsce działania zaczną się we wrześniu i będą prowadzone w prasie, kinach oraz internecie. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD, a za działania public relations - Aliganza Fashion Agency.

Dołącz do dyskusji: Historie fanów w kampanii „Live in Levi’s”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl