SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hiszpańskie oliwki reklamowane „na każdym polskim stole”

Pod hasłem „Hiszpańskie oliwki na każdym polskim stole” rozpoczęła się kampania promująca oliwki z Hiszpanii. Akcję na zlecenie organizacji Interaceituna przygotowały i realizują agencje Innovations Communications Group i ConTrust.

Głównym celem kampanii „Hiszpańskie oliwki na każdym polskim stole” jest wzmocnienie wizerunku marki Olives from Spain jako lidera w branży, a także edukowanie Polaków w zakresie walorów zdrowotnych i kulinarnych hiszpańskich oliwek, ich wykorzystywania w codziennej diecie oraz szerokiego zastosowania kulinarnego.

Działania pokazują, że oliwki mogą być elementem codziennej diety, a nawet składnikiem tradycyjnych polskich dań, przygotowywanych chociażby na Boże Narodzenie.

Akcja obejmuje lokowanie produktu w popularnych programach (m.in. „Pytanie na Śniadanie” w TVP2 i „Ewa Gotuje” w Polsacie), advertoriale edukacyjne w magazynach kobiecych, lifestylowych, kulinarnych i podróżniczych, aktywności w internecie (m.in. w social media) oraz akcje specjalne, samplingi i eventy w Warszawie, Krakowie i Poznaniu. Działania będą prowadzone do końca br.

Organizatorem kampanii jest Interaceituna, stowarzyszenie reprezentujące hiszpański sektor oliwek stołowych. Za kreacje i zakup mediów do akcji odpowiada agencja Innovations Communications Group, a działania public relations realizuje agencja ConTrust.

Dołącz do dyskusji: Hiszpańskie oliwki reklamowane „na każdym polskim stole”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
podwójna spacja
jest w body copy
odpowiedź