SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hoop Polska odświeża markę R20

Hoop Polska zmieniła logo, etykietę i butelkę napoju R20. Jest onrównież dostępny w dwóch nowych smakach.

Odświeżona identyfikacja wizualna napoju R20 nawiązuje dostylistyki wirtualno-internetowej, zawierając jednocześnie ikonysymbolizujące składniki energetyzujące. - Nasza grupa docelowa tointernauci i użytkownicy gier komputerowych - uzasadnia wizerunekmarki Patrycja Giurko, group brand manager Hoop Polska. R20 marównież nową butelkę, na której całej powierzchni jest etykietatypu sleeve z przezroczystymi elementami, dzięki czemu widaćnapój.

r20

Jednocześnie Hoop Polska wprowadziła dwie nowe wersje smakoweproduktu: Yellow Level (Cytryna/ Guava) i Red Level (Wiśnia/ Acai),dostępne w butelkach o pojemności 0,5 i 1 l. Z kolei klasycznąwersję R20 można kupić w puszkach 0,33 l. Relaunchowi markitowarzyszy uruchomienie strony internetowej www.r20.com.pl.

Dołącz do dyskusji: Hoop Polska odświeża markę R20

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl