Hoop Polska odświeża markę R20
Hoop Polska zmieniła logo, etykietę i butelkę napoju R20. Jest onrównież dostępny w dwóch nowych smakach.
Odświeżona identyfikacja wizualna napoju R20 nawiązuje dostylistyki wirtualno-internetowej, zawierając jednocześnie ikonysymbolizujące składniki energetyzujące. - Nasza grupa docelowa tointernauci i użytkownicy gier komputerowych - uzasadnia wizerunekmarki Patrycja Giurko, group brand manager Hoop Polska. R20 marównież nową butelkę, na której całej powierzchni jest etykietatypu sleeve z przezroczystymi elementami, dzięki czemu widaćnapój.
Jednocześnie Hoop Polska wprowadziła dwie nowe wersje smakoweproduktu: Yellow Level (Cytryna/ Guava) i Red Level (Wiśnia/ Acai),dostępne w butelkach o pojemności 0,5 i 1 l. Z kolei klasycznąwersję R20 można kupić w puszkach 0,33 l. Relaunchowi markitowarzyszy uruchomienie strony internetowej www.r20.com.pl.
Dołącz do dyskusji: Hoop Polska odświeża markę R20