Matka Natura z zającem Marianem reklamują nowe soki Hortex (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca nowe wersje smakowe soków tłoczonych marki Hortex. Akcję przygotowały firmy marketingowe Opus B i OMD.
Spot z kampanii jest utrzymany w dynamicznej konwencji zwiastuna filmowego. Występują w nim Matka Natura, mężczyzna symbolizujący markę Hortex, a także zając Marian. Reklama podkreśla, że soki Hortex są wytwarzane z wysokiej jakości jabłek.
W kampanii promowane są dwa nowe warianty smakowe Soku 100% Tłoczonego Hortex z jabłek: z bananem i makarują oraz z morelą.
W poprzedniej kampanii Hortexu z Matką Naturą reklamowane były soki Leon Hortex.
Za obsługę reklamową marki Hortex odpowiadają agencja Opus B (kreacja kampanii) oraz dom mediwy OMD (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Matka Natura z zającem Marianem reklamują nowe soki Hortex (wideo)