Hortex wybrał agencję Sigma
Hortex Holding S.A. i Polski Ogród Sp. z o.o. z dniem 1 września 2006 r. powierzyły agencji Sigma International (Poland) Ltd obsługę public relations swoich produktów.
Zadaniem Sigmy jest prowadzenie działań PR dla wszystkich grup produktowych obu spółek, to jest soków, nektarów i napojów oraz mrożonek. Działania te obejmą doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami medialnymi, opracowywanie i dystrybucję informacji prasowych. organizowanie spotkań prasowych, wydarzeń specjalnych i inn.
Agencja została wyłoniona w drodze konkursu ofert. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
Jak podano w komunikacie Współpracująca z Horteksem od 2001 r. agencja Message House będzie kontynuować obsługę Horteksu oraz Polskiego Ogrodu w zakresie PR korporacyjnego. Za wszelkie pytania dotyczące sfery korporacyjnej, finansowej oraz rynku soków i mrożonek – jak przez wszystkie ostatnie lata – odpowiada Maciej Gajewski z Message House, pełniącego obowiązki rzecznika prasowego Hortex Holding S.A.
Dołącz do dyskusji: Hortex wybrał agencję Sigma