SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hortex wybrał agencję Sigma

Hortex Holding S.A. i Polski Ogród Sp. z o.o. z dniem 1 września 2006 r. powierzyły agencji Sigma International (Poland) Ltd obsługę public relations swoich produktów.

Zadaniem Sigmy jest prowadzenie działań PR dla wszystkich grup produktowych obu spółek, to jest soków, nektarów i napojów oraz mrożonek. Działania te obejmą doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami medialnymi, opracowywanie i dystrybucję informacji prasowych. organizowanie spotkań prasowych, wydarzeń specjalnych i inn.

Agencja została wyłoniona w drodze konkursu ofert. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Jak podano w komunikacie Współpracująca z Horteksem od 2001 r. agencja Message House będzie kontynuować obsługę Horteksu oraz Polskiego Ogrodu w zakresie PR korporacyjnego. Za wszelkie pytania dotyczące sfery korporacyjnej, finansowej oraz rynku soków i mrożonek  – jak przez wszystkie ostatnie lata – odpowiada Maciej Gajewski z Message House, pełniącego obowiązki rzecznika prasowego Hortex Holding S.A.

Dołącz do dyskusji: Hortex wybrał agencję Sigma

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl