House of Asia powierza obsługę agencji H2O Creative
Agencja H2O Creative nawiązała współpracę z marką House of Asia. W jej ramach odpowiada za przygotowanie i wdrożenie pełnej strategii pozycjonowania marki na polskim rynku.
Współpraca obejmie przygotowanie: strategii komunikacji, identyfikacji wizualnej, key visuali oraz kampanię w telewizji, internecie i social mediach. Dodatkowo agencja na potrzeby projektu przeprowadziła profesjonalną sesję zdjęciową i filmową.
Celem działań agencji jest stworzenie ram do funkcjonowania marki na rodzimym rynku i dostosowania jej kodu komunikacyjnego do nowego odbiorcy.
Agencja została wyłoniona na podstawie rekomendacji. Firmy nie podają, jak długo będą współpracować.
- House of Asia to marka o ogromnym potencjale, za którą stoi kilkadziesiąt lat tradycji i zaufanie konsumentów. Widzimy ogromną potrzebę komunikacji do nowej grupy odbiorców, by w pełni odpowiedzieć na oczekiwania zmieniającego się rynku. Szczegółowa analiza i trafne zmapowanie nowych wyróżników marki przez H2O Creative przekonało nas, że oddajemy ją w doświadczone ręce. Wierzymy, że wspólnie uda nam się na nowo zbudować atrakcyjność marki i wzmocnić jej pozycję - podkreśla Monika Jusińska-Zbiegniewska, dyrektor marketingu.
House of Asia to specjalistyczne serie pozwalające na własnoręczne przygotowanie przysmaków kuchni: japońskiej, tajskiej i chińskiej.
Dołącz do dyskusji: House of Asia powierza obsługę agencji H2O Creative