SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hoya promuje zdrowe nawyki higieny wzroku

Rusza kampania edukacyjna „Wzrok OK” zainicjowana przez producenta soczewek okularowych Hoya i Seiko.

Ogólnopolska kampania „Wzrok OK” ma zachęcić Polaków do badania wzroku, wdrożenia zdrowych nawyków w zakresie jego higieny i regularnych konsultacji u specjalisty.

Spot kampanijny będzie emitowany m.in. na platformach VOD, YouTube. Kampania będzie też wspierana intensywnie działaniami social media i PR.

Pierwsza faza kampania edukacyjnej „Wzrok OK” potrwa przez dwa miesiące, w lutym i w marcu. W tym czasie, na stronie MamWzrokOK.pl użytkownicy znajdą ciekawe, merytoryczne publikacje oraz wyszukiwarkę salonów optycznych.

Kampanię przygotowała agencja On Board Think Kong, Produkcją spotu zajęło się studio Panato, postprodukcją Maciej Adamczyk / Madhouse.

Dołącz do dyskusji: Hoya promuje zdrowe nawyki higieny wzroku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl