Hoya promuje zdrowe nawyki higieny wzroku
Rusza kampania edukacyjna „Wzrok OK” zainicjowana przez producenta soczewek okularowych Hoya i Seiko.
Ogólnopolska kampania „Wzrok OK” ma zachęcić Polaków do badania wzroku, wdrożenia zdrowych nawyków w zakresie jego higieny i regularnych konsultacji u specjalisty.
Spot kampanijny będzie emitowany m.in. na platformach VOD, YouTube. Kampania będzie też wspierana intensywnie działaniami social media i PR.
Pierwsza faza kampania edukacyjnej „Wzrok OK” potrwa przez dwa miesiące, w lutym i w marcu. W tym czasie, na stronie MamWzrokOK.pl użytkownicy znajdą ciekawe, merytoryczne publikacje oraz wyszukiwarkę salonów optycznych.
Kampanię przygotowała agencja On Board Think Kong, Produkcją spotu zajęło się studio Panato, postprodukcją Maciej Adamczyk / Madhouse.
Dołącz do dyskusji: Hoya promuje zdrowe nawyki higieny wzroku