SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

HP przekonuje w reklamach, że gry mają dobry wpływ na mózg (wideo)

Koncern HP prowadzi w Chinach kampanię reklamową po hasłem „Achieve Gamefulness”. Promując swój komputer Omen przekonuje, że gry komputerowe są pożyteczne dla ludzkiego mózgu. Działania reklamowe przygotowała agencja Wieden+Kennedy Szanghaj.

W reklamach powołano się na dane, z których wynika, że chirurdzy laparoskopowi, którzy są graczami, popełniają o 37 proc. mniej błędów o swoich kolegów; gracze mogą poprawić pamięć o 12 proc., grając 30 minut dziennie przez 2 tygodnie, a osoby grające w gry akcji reagują około 12 proc. szybciej niż osoby niebędące graczami.

Kampania ma obalić mit, że gry komputerowe są stratą czasu. W jej ramach emiitowane są też spoty,  których akcja dzieje się w ośrodku szkoleń dla graczy. Ich reżyserem jest brytyjski duet reżyserski The Sacred Egg. Produkcją filmów zajęło się Hamlet Productions.

Podczas imprezy ChinaJoy firma HP pokazała przygotowany we współpracy z firmą North Kingdom skaner. Monitoruje on mózgi graczy podczas gry i przedstawia wizualnie, w jaki sposób gry poprawiają pracę zespołową, skupienie, wytrzymałość psychiczną, szybkość reakcji, pamięć, a nawet kreatywność.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Wieden+Kennedy Szanghaj.

Dołącz do dyskusji: HP przekonuje w reklamach, że gry mają dobry wpływ na mózg (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl