HYPERmedia autorem kampanii nowego produktu Naturelli
Agencja interaktywna HYPERmedia opracowała internetową komunikację marketingową tamponów Naturella, nowego produktu w portfolio Procter&Gamble.
Głównym celem realizowanych działań promocyjnych online jest zbudowanie świadomości marki i wywołanie u konsumentek skojarzeń z naturą, świeżością i ochroną skóry.
HYPERmedia zaprojektowała specjalną stronę produktową w ramach portalu uroda.onet.pl, gdzie użytkowniczki mogą znaleźć informacje o zaletach tamponów Naturella i sprawdzić znaczenie hasła „Ciesz się swobodą pod ochroną natury”.
Bezpośrednim odniesieniem do strategii komunikacji produktu jest fotokonkurs „Moja chwila blisko natury”. O zwycięstwie zdjęć nadesłanych przez uczestniczki konkursu decydują głosy internautów.
– Opracowana wspólnie z Procter&Gamble taktyka reklamowania nowych tamponów Naturella okazała się strzałem w dziesiątkę. Fotokonkurs cieszy się ogromnym zainteresowaniem konsumentek. Na zwycięskie zdjęcie w tym tygodniu oddano ponad 5 tys. głosów. W sumie mamy 10 tys. fotografii zgłoszonych do onlinowej rywalizacji o nagrody - mówi Jadwiga Gulińska, account manager odpowiedzialny za projekt po stronie HYPERmedia.
Agencja zaprojektowała również internetowe kreacje reklamowe.
Dołącz do dyskusji: HYPERmedia autorem kampanii nowego produktu Naturelli