HYPERmedia ma nowego client service directora
Na początku maja na stanowisku client service directora agencji interaktywnej HYPERmedia (ISOBAR) rozpoczął pracę Mateusza Zaremba.
Do jego zadań będzie należało wprowadzenie nowych standardów i nowoczesnego modelu obsługi klientów agencji.
-Doświadczenie Mateusza zdobyte zarówno po stronie agencji, jak i klienta oraz praca w międzynarodowej grupie marketingowej będą dla nas istotnym wsparciem. Jako nowa osoba w zespole Mateusz będzie miał możliwość stworzenia modelu obsługi klienta oraz udoskonalenia procesów pracy zespołowej tak, by jeszcze lepiej wykorzystać potencjał agencji i odpowiadać na potrzeby naszych klientów.. – powiedział Sławomir Stepniewski, Prezes agencji HYPERmedia.
Mateusz Zaremba dołączył do zespołu HYPERmedia, zastępując Krzysztofa Andrzejczaka, który objął stanowisko dyrektora operacyjnego agencji.
Przez ostatni rok Mateusz odpowiedzialny był za opracowanie, a następnie za wdrożenie komunikacji marki L&M w kanale LAMP w dziale marketingu Philip Morris Polska S.A. Jego kariera w PM rozpoczęła się od stanowiska specjalisty ds. komunikacji handlowej. Nadzór nad opracowywaniem całości komunikacji z handlem detalicznym zaowocował potrójnym tytułem BestPlanner Roku 2004. Swoje doświadczenie w zakresie komunikacji internetowej zbierał jako szef Zentropy Partners – agencji interaktywnej należącej do Grupy MacCann.
Dołącz do dyskusji: HYPERmedia ma nowego client service directora