SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

I kw. 2008: Cztery Kąty wygrywają z konkurencją

Magazyn "Cztery Kąty" był w I kwartale 2008 roku najczęściej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim. Wzrost sprzedaży do ponad 100 tys. egzemplarzy pozwolił tytułowi powiększyć przewagę nad konkurencyjnymi tytułami.

"Cztery Kąty" (Agora SA) w I kwartale 2008 roku kupowało średnio miesięcznie ponad 102 tys. osób - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Magazyn zwiększył o ponad 12,5 tys. egz. sprzedaż ogółem w porównaniu z tym samym okresem 2007 roku, dzięki czemu umocnił się na pozycji lidera miesięczników wnętrzarskich.

Drugie miejsce w zestawieniu zajął "Mój Piękny Ogród" (Hubert Burda Media) ze średnią sprzedażą wynoszącą ponad 63 tys. egz. Natomiast na trzecią lokatę spadło "M jak Mieszkanie" (Murator), którego sprzedaż ogółem spadła o 8,5 tys. egz. w porównaniu z I kwartałem 2007 roku i  wynosiła 60,7 tys. egz.

I kwartał

2008 2007
ZKDP Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Cztery Kąty 142 980 102 672 140 335 89 977
Mój Piękny Ogród 90 000 63 266 98 667 62 612
M jak mieszkanie 126 667 60 721 123 773 69 254
Ładny Dom 91 676 48 452 78 197 45 898
Moje Mieszkanie 95 000 46 269 95 000 49 873
Mój Piękny Dom 64 625 32 508 65 000 32 357
Tak mieszkam 54 500 27 931 56 340 34 405
Weranda 40 000 23 589 38 000 23 646
Dom & Wnętrze 40 658 22 701 44 789 15 819
Dobre Wnętrze 38 655 22 450 35 000 22 024
Elle Decoration 29 955 14 081 81 149 8 985
Domy, Mieszkania, Działki 13 000 3 122 15 007 5 377

Dołącz do dyskusji: I kw. 2008: Cztery Kąty wygrywają z konkurencją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl