IAA z Brief for Poland
Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA) objęło patronatem program "Brief for Poland"
Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA) objęło patronatem program "Brief for Poland", którego inicjatorem jest Magazyn Marketingu i Sprzedaży "Brief".
Misją Programu Brief for Poland jest aktywizacja wysiłków marketingowych wokół kwestii promocji Polski oraz jej regionów tak, aby przyniosły one naszemu krajowi, jego regionom i jego mieszkańcom wymierne korzyści. Program propaguje świadome, marketingowe podejście do kwestii promocji Polski i jej regionów. Inicjuje dyskusję i tworzy platformę, na której spotykają się wszyscy ludzie mający prawdziwą wolę i chęć działania i osiągnięcia wymiernych korzyści.
Celem programu jest koordynacja profesjonalnych działań - dotyczących promocji Polski i regionów - dla osiągnięcia przez firmy (również te najmniejsze) wymiernych korzyści, płynących z eksportu, inwestycji, turystyki, kultury itp. Wymiana informacji oraz edukacja pracowników urzędów terenowych i centralnych, odpowiedzialnych za promocję i lokalny rozwój. Zbudowanie profesjonalnego rynku usług dla wszystkich podmiotów odpowiedzialnych za promocję i rozwój miast/regionów, dzięki czemu dla branży marketingowej otworzy się nowy rynek, a miasta/regiony zyskają dostęp do usług świadczonych przez profesjonalistów. Lobbing na rzecz zwiększenia świadomości znaczenia spójnej promocji narodowej oraz zwiększenia udziału różnych środowisk (biznes, stowarzyszenia, wszyscy obywatele) w działaniach promocyjnych.
Zapraszamy instytucje rządowe i pozarządowe, media ogólnopolskie i regionalne, agencje PR i reklamy, firmy świadczące usługi z zakresu promocji, instytuty badawcze, stowarzyszenia ekonomiczne i biznesowe, agencje turystyczne oraz wszystkie firmy i osoby zainteresowane i zaangażowane w promocje Polski i regionów do Programu Brief for Poland, którego siłą jest wartość jego Partnerów.
Dołącz do dyskusji: IAA z Brief for Poland