IAB Mixx Awards: Gong i Starcom najlepszymi agencjami, nagrodzone Małgorzata Węgierek i Magda Kolenkiewicz
Podczas tegorocznej gali IAB Mixx Awards przyznano 39 statuetek, w tym 5 złotych, 19 srebrnych i 15 brązowych statuetek, oraz 16 wyróżnień dla najlepszych kampanii w 14 kategoriach konkursowych. Tytuł Best in Show trafił do kampanii "Miasto ING w Rolbox. Małgorzatę Węgierek Havas Havas Media Group uhonorowano nagrodą za całokształt dokonań. Magda Kolenkiewicz ze Stacomu zdobyła tytuł Człowieka Roku.
Specjalną nagrodą za całokształt dokonań w branży marketingowej otrzymała Małgorzata Węgierek, CEO Havas Havas Media Group.
Nagrodę Człowiek Roku zdobyła Magda Kolenkiewicz, dyrektorka generalna agencji mediowej Starcom. Właśnie tę agencję uhonorowano tytułem Agencji Mediowej Roku.
– Bardzo mnie cieszy, że nagrody specjalne powędrowały w tej edycji konkursu do dwóch wybitych przedstawicielek rynku reklamy cyfrowej. Polityka i konsekwencja pozwoliły Magdzie Kolenkiewicz w ciągu ostatnich 10 lat wzmacniać pozycję Starcomu, skutecznie walczyć o największych klientów i tworzyć dla nich i z nimi efektywne i efektowne realizacje. Widać to chociażby po takich konkurach jak IAB MIXX Awards, w których Starcom zdobywa wiele wyróżnień i nagród. Z kolei nagroda dla Małgorzaty Węgierek to uhonorowanie jej dorobku i osobistego zaangażowania w rozwój rodzimego rynku cyfrowego. Pod okiem Małgosi, Havas Media Group przeszedł ogromną transformację i rozwinął strategiczne kompetencje agencji mediowej dzięki czemu od lat zajmuje miejsce w czołówce najbardziej dynamicznie rosnących agencji w Polsce - podsumowuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
Zwycięzcy IAB Mixx Awards 2022
Tytuł Agencji Roku trafił do Gong. Reklamodawcą Roku został ING Bank Śląski.
Nagrodę Best in Show otrzymała kreacja "Miasto ING w Roblox", zgłoszona przez Gong, Game Changer, MediaHub oraz ING Bank Śląski.
Najczęściej nagradzanymi i wyróżnionymi kampaniami w konkursie IAB MIXX Awards 2022 były “Miasto ING w Roblox” oraz “WitcherManiac” promująca serial Wiedźmin na Netflix, a przygotowana i zrealizowana przez agencję Gong.
Złote nagrody IAB Mixx Awards kampania "Miasto ING w Roblox" otrzymała w kategorii consumer experience oraz innovation & smart solution.
Złoto w kategorii MIXX for good purpose trafiła do kampanii "Pierwsza pomoc ludzkości" (VMLY&R, Havas Media, Warsaw Witches Association, Bank BNP Paribas oraz Polski Czerwony Krzyż).
W kategorii content marketing przyznano dwie złote statuetki: "Witchermaniac" (Gong oraz Netflix ) oraz "Wszystko Mi Mówi Tymbark" (Starcom, East Eventz, Panowie Programiści, Brainbox oraz Maspex).
Konkurs IAB Mixx Awards kierowany jest zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital. Jury IAB Mixx Awards, złożone z kilkudziesięciu ekspertów - przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało zgłoszone projekty jako całość, uwzględniając cztery kluczowe czynniki: strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, a także rezultaty i ROI.
Organizatorem wydarzenia jest IAB Polska.
Dołącz do dyskusji: IAB Mixx Awards: Gong i Starcom najlepszymi agencjami, nagrodzone Małgorzata Węgierek i Magda Kolenkiewicz