Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain
Do grona klientów Icon Strategies dołączył francuski koncern przemysłowy Saint-Gobain. Współpraca ma charakter projektowy.
Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do realizacji projektu komunikacyjnego, w który zaangażowane zostaną marki należące do Grupy w Polsce. Jego finał nastąpi w maju br. Szczegół strony nie ujawniają.
– Na tę chwilę mogę powiedzieć, że inicjatywa będzie skupiona wokół problemu, który dotyczy nas wszystkich – zarówno w miejscu zamieszkania, jak i miejscach, w których pracujemy, czy środkach transportu i będzie miała na celu podniesienie świadomości w tym obszarze – mówi Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies.
Zespół kierowany przez Michała Sobiłę jest odpowiedzialny za strategiczne doradztwo komunikacyjne, współodpowiada za opracowanie ostatecznego kształtu projektu we współpracy z ekspertami Saint-Gobain oraz za komunikację projektu wobec mediów ogólnopolskich i regionalnych.
Wesprze też firmę w organizacji konferencji w ramach projektu i w ramach współpracy z influencerami.
Agencja została wybrana do jego realizacji w drodze konkursu ofert.
Saint-Gobain produkuje szkło, plastik, gips, wełnę izolacyjną, chemię budowlaną i inne materiały budowlane.
Dołącz do dyskusji: Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain