Idea Ekstraklasa
Idea Ekstraklasa - tak od rundy wiosennej sezonu 2004/05 nazywać się będą rozgrywki piłkarskiej I ligi
Nowa nazwa oraz logo rozgrywek zostały zaakceptowane przez Prezydium Zarządu Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Logotyp IDEA EKSTRAKLASY oraz strategia promocyjna Głównego Sponsora rozgrywek, którym od niedawna jest PTK Centertel – operator sieci komórkowej IDEA, zostaną zaprezentowane na specjalnej konferencji prasowej, która odbędzie się 9 marca 2005 roku.
Umowa sponsoringowa, dotycząca pakietu Głównego Sponsora Ekstraklasy, między PTK Centertel a Polskim Związkiem Piłki Nożnej została zawarta 1 lutego 2005 roku. Dzięki niej kluby występujące w IDEA EKSTRAKLASIE przez najbliższe 3,5 sezonu, (tj. do czerwca 2008 roku) otrzymają wsparcie finansowe w wysokości 31,6 mln złotych.
Logotyp IDEA EKSTRAKLASY wraz ze specjalnie przygotowaną identyfikacją wizualizacyjną stanowić będą element oprawy widowisk piłkarskich na stadionach. Pojawi się on między innymi na rękawach koszulek meczowych drużyn biorących udział w rozgrywkach oraz na tablicach reklamowych wokół boisk. Będzie też obecny na większości materiałów promocyjnych towarzyszących rozgrywkom IDEA EKSTRAKLASY.
Dołącz do dyskusji: Idea Ekstraklasa