Idea partnerem akcji Renault Polska 'Kierowca na szóstkę
Usługi lokalizacyjne Idei ułatwiają kierowcom jazdę i zabezpieczają pojazdy
Polska Telefonia Komórkowa Centertel, operator cyfrowej sieci IDEA jest partnerem konkursu 'Kierowca na szóstkę' organizowanego przez Renault Polska. W ramach tego programu Idea dostarcza nowoczesne usługi lokalizacyjne dostępne w sieci Idea, m.in.: Idea Nawigator i Bezpieczne Auto, testowane przy wykorzystaniu kilkudziesięciu zestawów Idea POP zamontowanych w konkursowych samochodach Renault. Prezentacja samochodów i ich przekazane kierowcom biorącym udział w konkursie będzie miało miejsce 25.04.br. (godz. 13.00) w warszawskim hotelu Sheraton.
*Cieszymy się, że możemy być partnerem firmy Renault w konkursie 'Kierowca na szóstkę', który ma na celu edukację polskich kierowców w zakresie podnoszenia bezpieczeństwa i komfortu jazdy - mówi Sławomir Skrodzki, prezes zarządu i dyrektor generalny PTK Centertel - jako operator najdynamiczniejszej sieci komórkowej w Polsce często wspieramy dobre pomysły, a takim jest bez wątpienia konkurs Renault Polska 'Kierowca na szóstkę', którego jesteśmy parterem. Jestem przekonany, że biorący w nim udział kierowcy docenią wygodę i bezpieczeństwo jakie dają ich użytkownikom usługi lokalizacyjne dostępne w sieci Idea - m.in. Idea Nawigator i Bezpieczne Auto - przygotowane specjalnie do wygodnego zarządzania pojazdem i jego monitorowania".
Dołącz do dyskusji: Idea partnerem akcji Renault Polska 'Kierowca na szóstkę