IDMnet przygotowuje komórkę brokerską i nowe sieci tematyczne
Sieć reklamy internetowej IDMnet przygotowuje zespół do planowania i zakupu mediów w internecie. Firma na początku przyszłego roku uruchomi również dwie nowe oferty tematyczne.
Przygotowywana przez IDMnet komórka brokerska będzie planować i kupować media na potrzeby internetowych akcji reklamowych oraz opracowywać strategie i kreacje do tych kampanii. Obecnie trwają prace nad przygotowaniem oferty i skompletowaniem zespołu tej struktury, który liczy na razie cztery osoby i będzie powiększany. Usługi brokerskie mają być realizowane przez IDMnet od początku przyszłego roku zarówno dla ogólnopolskich, jak i regionalnych reklamodawców. Koordynatorem projektu jest Piotr Chrzanowski.
Jednocześnie IDMnet przygotowuje dwie nowe sieci tematyczne, które mają zostać udostępnione już w styczniu. Firma uzasadnia, że nowe produkty wynikają z jej strategii opartej na tworzeniu specjalistycznej oferty, nie ujawniając jednocześnie profilu nowych sieci. W sierpniu br. IDMnet wprowadził swoją pierwszą sieć tematyczną - skierowaną do kobiet (więcej), a pod koniec października uruchomił sieć reklamy video Clipnet (więcej).
Dołącz do dyskusji: IDMnet przygotowuje komórkę brokerską i nowe sieci tematyczne