IDMnet wydłuża cennik reklamowy
Internetowa sieć reklamowa IDMnet wprowadza cennik oparty nagodzinnej emisji przekazu. W dni robocze obowiązuje sześć różnychstawek, a w weekendy i święta - siedem.
Internetowa sieć reklamowa IDMnet wydłuża z 15 minut do godzinypodstawowy czas emisji przekazu. Jednocześnie firma wprowadzastawki zróżnicowane pod względem pory dnia: od poniedziałku dopiątku obowiązuje sześć poziomów cenowych, a w weekendy i święta -siedem. Najdroższy jest "prime time" w dni robocze - za godzinnąemisję reklamy w całej sieci trzeba zapłacić 9,5 tys. zł.Podstawowe stawki w cenniku IDMnet dotyczą billboardów, natomiastza expand/scroll billboardy oraz double billboardy obowiązująstandardowe dopłaty. F
irma uzasadnia zmiany tym, że o określonych porach dnia reklamujesię odmienne produkty, a różnicuje się też grupa odbiorców.
Dołącz do dyskusji: IDMnet wydłuża cennik reklamowy