Igor Jakuć odpowie za rozwój sprzedaży w kanałach internetowych w Provident Polska
Igor Jakuć objął na początku lipca stanowisko dyrektora departamentu rozwoju marki i sprzedaży w kanałach internetowych w Provident Polska.
Igor Jakuć na nowym stanowisku zastąpił Andrzeja Zackiewicza, który stanowisko dyrektora departamentu rozwoju marki i sprzedaży w kanałach internetowych zajmował od 2015 roku.
Będzie odpowiedzialny za budowanie silnej pozycji marki Provident na rynku, tworzenie i realizację strategii komunikacji marketingowej, podnoszenie efektywności działań marketingowych, a także planowanie i nadzór nad działaniami w poszczególnych kanałach marketingowych.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Igor Jakuć jest ekspertem i menedżerem z wieloletnim doświadczeniem, które zdobywał przede wszystkim w branży motoryzacyjnej, w takich spółkach jak: Chevrolet, General Motors, czy PSA.
Igor Jakuć poprzednio w Peugeot
Przed dołączeniem do Provident Polska, pełnił funkcję dyrektora marki Peugeot w grupie Stellantis, gdzie odpowiadał m.in. za komunikację i marketing dealerski, zarządzanie doświadczeniem klienta, digitalizację oraz kompleksową ofertę produktową i komercyjną. Jakuć aktywnie tworzył i realizował strategie marketingowe oraz promocyjne, uwzględniając wskaźniki wzrostu dochodowości, konwersji oraz customer journey.
- Wspólnie z zespołem chcemy rozwijać i wdrażać innowacyjne strategie marketingowe, które wykorzystają pełen potencjał nowoczesnych kanałów i narzędzi. Będziemy śledzić trendy, eksplorować nowe możliwości i dostosowywać nasze działania do zmieniających się preferencji naszych klientów - mówi Igor Jakuć.
Dołącz do dyskusji: Igor Jakuć odpowie za rozwój sprzedaży w kanałach internetowych w Provident Polska