III Konferencja Komunikacji Marketingowej w Rolnictwie
Już po raz trzeci odbędzie się Konferencja Komunikacji Marketingowej w Rolnictwie
Jest to wydarzenie, które z roku na rok skupia coraz to większą liczbę uczestników i pozostaje nadal jedyne, tak szerokie, skierowane do segmentu agrarnego. W tym roku Konferencja realizowana jest pod honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i rozwoju Wsi Wojciecha Olejniczaka. Organizatorami są Martin&Jacob, ABM oraz Poradnik Rolniczy. Patronat mediowy objął Marketing w Praktyce.
Konferencja odbędzie się 01 marca 2005 r w gmachu Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, rejestracja gości od godziny 09:30 do 10:00, rozpoczęcie 10:10.
Jest to bezpłatne sympozjum poświęcone kształtującej się nowej dyscyplinie marketingowej jaką jest marketing agrarny. Tematem przewodnim Konferencji jest stan polskiego AgriMarketingu. Przewidziane zostały dwie sesje. W pierwszej zostaną przedstawione wystąpienia poświęcone problemom skutecznego planowania mediów oraz stosowanych strategii mediowych i ponoszonych wydatków reklamowych na kampanie rolnicze. Druga sesja ma na celu nakreślić obraz marki agrarnej, czyli jak postrzega ją producent rolny i jak należy ją pozycjonować. Sesja zostanie zamknięta panelem dyskusyjnym na temat „Współczesnego marketingu agrarnego”. Dyskusję moderuje Arkadiusz Wódkowski.
Marcin Chrobot (Martin&Jacob) stwierdza, że na obecnym etapie rozwoju komunikacji marketingowej takie wydarzenie jest miejscem wymiany opinii, natomiast to co jest najważniejsze to fakt, że Konferencja stanowi platformę wiedzy dla firm spoza sektora rolnego, które upatrują szansę na nowych rynkach zbytu. „Naszym celem jest również dostarczenie informacji firmom, dla których segment rolny może stać się dobrym biznesem, mając na uwadze również stabilny rozwój polskiego rolnictwa (...), powiemy co robić aby maksymalizować obecną szansę” – podkreśla Chrobot.
Zdaniem Arkadiusza Wódkowskiego z Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii „Konferencja Komunikacji Marketingowej jest w Polsce praktycznie jedynym miejscem do wymiany poglądów między marketerami z firm pracujących w biznesie rolnym. Tematyka agrarna nie istnieje na konferencjach marketingowych. Wyjątkiem może być wystąpienie na V Kongresie Badaczy Rynku. To zdecydowanie mało” - podsumowuje Arkadiusz Wódkowski.
Dołącz do dyskusji: III Konferencja Komunikacji Marketingowej w Rolnictwie