IKEA pokazała na nośnikach zewnętrznych, ile kroków jest do jej najbliższego sklepu
Sklepy często promują się w przestrzeniach miejskich, informując potencjalnych klientów o odległości od najbliższego sklepu. Z tego tricku skorzystała IKEA, z tym, że podała odległość w krokach.
Kampania trwa na nośnikach zewnętrznych w USA, gdzie obywatele z zasady używają samochodów, chcąc dostać się do centrów handlowych bądź większych sklepów. W niektórych rejonach USA do najbliższego sklepu jest nawet kilka kilometrów.
IKEA namawia mimo to do "porzucenia" auta i spróbowania pieszej wycieczki. Z szyldów klienci dostają informacje, ile muszą przebyć kroków, by dostać się do najbliższego sklepu sieci. Alternatywnie, szwedzka marka proponuje przesiąść się w komunikację miejską.
W niedawno wydanym raporcie zrównoważonego rozwoju IKEA propaguje przywiązanie do wartości ekologicznych i ograniczanie swojego wpływu na zanieczyszczenie środowiska. Firma zobowiązała się m.in. do redukcji śladu węglowego. Działania prowadzone są także w Polsce.
- Z początkiem kwietnia wystartujemy z kampanią pod hasłem „Dobry klimat zaczyna się w domu”. Będziemy zachęcać konsumentów do małych zmian w codziennym życiu, które mają duże znaczenie dla ochrony naszej planety - oceniła Carolina Garcia Gomez, prezes IKEA Retail Polska.
Dołącz do dyskusji: IKEA pokazała na nośnikach zewnętrznych, ile kroków jest do jej najbliższego sklepu