SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

IKEA wspiera w kampanii społeczność LGBTQ+

W globalnej kampanii IKEA sprzeciwia się homofobii, transfobii i bifobii.

IKEA przygotowała specjalną kampanię z okazji Międzynarodowego Dnia Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii, który przypada 17 maja. Działania objęły 25 rynków, na których działa szwedzka marka.

IKEA przeciw dyskryminacji LGBTQ+

IKEA przekonuje w spocie, że człowiek każdej tożsamości płciowej, ma prawo czuć się akceptowany bezpieczny. Marka przypomina, że dla osób ze społeczności LGBTQ+ cztery ściany nie zawsze są tym, co sprawia, że czują się jak w prawdziwym domu, gdzie są mile widziani.

Twórcy podkreślają, że kampania "Be Someone's Home" ma zachęcać do sprzeciwu wobec dyskryminacji osób LGBTQ+ i do stawania w obronie ich podstawowych praw.

IKEA zrealizowała kampanię in-house, zdjęcia przygotowano w warunkach domowych z uwagi na pandemię Covid-19.

Dołącz do dyskusji: IKEA wspiera w kampanii społeczność LGBTQ+

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick
Myślałem, że oni meble i klopsiki sprzedają.
0 0
odpowiedź
User
A
Bardzo fajna kampania i na czasie pod kątem klimatu zdjęć, muzyki i samej tematyki. Nie ma tego wprost w newsie, ale te rynki na których będzie jej emisja, obejmują również Polskę, tak?
0 0
odpowiedź
User
Fuj
Po tych klopsikach było mi niedobrze..
0 0
odpowiedź