IMM łączy się z PSMM Monitoring & More
Instytut Monitorowania Mediów podpisał umowę inwestycyjną z PSMM Monitoring & More, zajmującą się analityką treści medialnych – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na razie obie firmy będą działały pod swoimi dotychczasowi szyldami.
Dzięki porozumieniu, spółki wzmocnią się technologicznie i kapitałowo, a klienci otrzymają nowe produkty. Kooperacja pozwoli firmom na skuteczniejszą ekspansję na rynki zagraniczne oraz dotarcie do nowych branż.
Połączenie Instytutu Monitorowania Mediów oraz PSMM Monitoring & More
Dotychczasowy zarząd PSMM został powiększony o trzy nowe osoby: Pawła Sanowskiego, Agatę Andruszkiewicz i Krzysztofa Sitkiewicza. Piotr Długi został nowym członkiem rady nadzorczej IMM. Zarząd Instytutu Monitorowania Mediów pozostaje bez zmian.
- Połączenie Instytutu Monitorowania Mediów oraz PSMM Monitoring & More w jedną grupę kapitałową to świetna wiadomość dla osób korzystających z usług obu firm oraz dla potencjalnych klientów - komentuje Sebastian Bykowski, prezes PSMM Monitoring & More.
- Cała energia obu organizacji będzie wykorzystywana na rozwój talentów naszych pracowników oraz adaptację najnowszej technologii. W wyniku tych działań klienci otrzymają najwyższej jakości badania i analizy, wspierające ich przy podejmowaniu kluczowych decyzji biznesowych, czy badaniu efektywności komunikacji i sponsoringu – dodaje.
- Cieszymy się, że negocjacje w sprawie połączenia zakończyły się podpisaniem umowy - komentuje Paweł Sanowski, prezesa Instytutu Monitorowania Mediów oraz członek zarządu PSMM Monitoring & More. - Jesteśmy pewni, że wykorzystanie najlepszych praktyk z obu firm przyniesie wymierne korzyści w postaci bardzo wysokiej jakości oraz innowacyjności rozwiązań wykorzystujących dane ukazujące się we wszystkich grupach mediów. Osiągnięcie jeszcze większej skali operacyjnej z pewnością przyczyni się do intensyfikacji badań rozwojowych oraz powstania nowych produktów i usług wykorzystujących m.in. sztuczną inteligencję. Kombinacja know-how powstałego zespołu oraz doświadczenie zatrudnionych w nim specjalistów da nam siłę do zdobywania nowych rynków – dodaje Sanowski.
IMM kupiło Newspoint
4 stycznia br. Instytut Monitorowania Mediów kupił 100 proc. udziałów spółki Newspoint, która także oferowała usługi analityki mediów. Kwoty transakcji nie ujawniono.
PSMM Monitoring&More we wrześniu 2022 roku przeszedł rebranding, obejmujący m.in. zmianę nazwy z Press-Service Monitoring Mediów. Prezesem zarządu został wtedy Sebastian Bykowski, a Marcin Szczupak objął rolę new business and research directora. Poprzedni prezes Zbigniew Długi przeszedł na emeryturę. Firma miała plany na ekspansję na rynkach regionu CEE i na Bliskim Wschodzie, w dłuższej perspektywie czasowej - w Turcji, Brazylii, Kanadzie, Izraelu i Europie Zachodniej.
Instytut Monitorowania Mediów od ponad 24 lat prowadzi działalność w branży analityki przekazów mediowych. Od 2009 roku oferuje swoje usługi również w Rumunii pod marką mediaTRUST. IMM przygotowuje zestawienia „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, „O tym się mówi” (najbardziej zasięgowe materiały dziennikarskie).
Dołącz do dyskusji: IMM łączy się z PSMM Monitoring & More
a dlaczego nie?
bo te dwie firmy mają 99% rynku i mogą narzucać ceny? wczoraj się urodziłeś?