Imponujący wzrost liczby abonentów
Giełdowy operator telekomunikacyjny MediaTel podsumował pierwsze pięć miesięcy od chwili wdrożenia usługi w oparciu o własny prefiks 1031
Kampania reklamowa pod hasłem "Nie daj się doić" promująca nową usługę spółki została pozytywnie przyjęta przez klientów. W samym tylko marcu br. (w porównaniu z poprzednim miesiącem) liczba klientów MediaTel 1031 wzrosła o 98,1% - poinformowała spółka, wortal Wirtualnemedia.pl.
-Nowa usługa cieszy się zasłużonym zainteresowaniem klientów. Czas najwyższy, żeby klienci przekonali się, że można świadczyć usługi telekomunikacyjne wysokiej jakości po umiarkowanej cenie.- mówi Wojciech Gawęda, prezes zarządu MediaTel SA.
W listopadzie 2004 roku doszło do uruchomienia prefiksu 1031 - początkowo w zakresie połączeń międzystrefowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych, a od 7 marca br. także w zakresie połączeń lokalnych. Wdrożeniu nowej usługi towarzyszyła kampania reklamowa pod hasłem "Nie daj się doić", którą operator prowadzi na terenie prawie całego województwa mazowieckiego (zwłaszcza w Warszawie). Marka handlowa i sam prefiks 1031 są promowane na billboardach, w lokalnej prasie, w tygodnikach, radiu, na autobusach i tramwajach.
-Docierają do nas głosy, że stosujemy kontrowersyjną reklamę porównawczą. Nie zgadzam się z tym. Reklama porównawcza jest od kilku lat dozwolona w Polsce. Bez wątpienia spełniamy wszystkie kryteria, które umożliwiają jej legalne stosowanie, więc niezrozumiałe są dla mnie wypowiedzi, że jest kontrowersyjna. Głosy przeciwne zdradzają konkurenci zaniepokojeni dynamicznym wzrostem liczby nowych abonentów w sieci MediaTel.- wyjaśnia Wojciech Gawęda, prezes zarządu MediaTel SA.
Na jej efekty nie przyszło długo czekać spółce. Przeszło 1 mln internautów odwiedziło w marcu br. witrynę internetową www.mediatel.pl. To wyraźny wzrost w porównaniu z liczbą odwiedzin w poprzednich miesiącach.
Liczba odwiedzin strony www.mediatel.pl ogółem w miesiącu
lis-04 49 402
gru-04 38 351
sty-05 61 878
lut-05 57 539
mar-05 1 029 247
Źródło: MediaTel
Dołącz do dyskusji: Imponujący wzrost liczby abonentów