Impreza na YouTubie w kampanii Desperados (wideo)
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa piwa Desperdos (Grupa Żywiec). Akcję – obejmującą m.in. niestandardowy kanał na YouTubie – przygotowały w Polsce firmy Dufresne-Corrigan-Scarlett, AMGnet i Przeagencja.
Prowadzona od 8 kwietnia kampania Desperados ma na celu umacnianie imprezowego wizerunku tej marki, w tym akcentowanie radości ze wspólnego spędzania czasu i zabawy ze znajomymi. W ramach akcji stworzono niestandardowy kanał na YouTubie, zintegrowany z Facebookiem i umożliwiający internautom z całego świata wyrażanie swoich opinii o brandzie.
Uruchomienie kanału – dostępnego pod adresem www.youtube.com/desperados – wspiera interaktywny film viralowy, który pokazuje, jak zwykła impreza potrafi przerodzić się nieoczekiwanie w szalone party. Na takiej samej kreacji opiera się spot telewizyjny, który jest emitowany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych.
Globalną kreację kampanii przygotowała francuska agencja reklamowa Dufresne-Corrigan-Scarlett, a działania internetowe w Polsce prowadzą agencje AMGnet i Przeagencja.
Dołącz do dyskusji: Impreza na YouTubie w kampanii Desperados (wideo)