„In search of Increadible” w kampanii ultrabooków Asus
W prasie, internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa ultrabooków marki Asus. Akcję przygotowały firmy Asus Polska i Value Media.
Kampania wprowadzająca na polski rynek ultrabooki Asus jest częścią globalnej strategii komunikacji tej marki pod hasłem „In search of Increadible”. Reklamy podkreślają, że urządzenia te łączą funkcjonalność, design oraz możliwości techniczne.
Akcja reklamowa - zaplanowana do końca stycznia przyszłego roku - obejmuje prasę („Nesweek Polska, „Focus”, „Show”, „MaleMan”, „Logo”, „Viva”, „Komputer Świat”, „PC Format”), internet (WP.pl, GG, Onet.pl, Allegro.pl, Gadu-Gadu.pl, WP.pl - Poczta, Chip.pl, Parkiet.com, Wysokieobcasy.pl, Ekonomia24.pl, RP.pl, Peb.pl, Programs.pl, Styl.fm, Mini WP EMN Mobile Technology & Internet) oraz outdoor.
Materiały kreatywne do kampanii przygotowała firma Asus Polska, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.
Dołącz do dyskusji: „In search of Increadible” w kampanii ultrabooków Asus