Indoorowa symulacja więzienia dla pijanych kierowców
W Lublinie przeprowadzana jest bardzo sugestywna kampania społecznauświadamiająca kierowcom dotkliwe konsekwencje prowadzenia pojazdówpod wpływem alkoholu. Akcja indoorowa wykorzystuje lustrałazienkowe w lokalach, dając odbiorcom symulacją pobytu wwięzieniu.
Kampania indoorowa skierowana jest do aktywnych izmotoryzowanych kierowców miast i ma na celu w inteligentny orazinteraktywny sposób zwrócić ich uwagę na bardzo dotkliwekonsekwencje prowadzenia pojazdów pod wpływem alkoholu. Jest topierwsze na rynku polskim tak nowatorskie i interaktywnewykorzystanie nośnika typu AdMirror (lustra w łazienkach),opierające się na bezpośredniej interakcji z osobami odwiedzającymipopularne lokale. Goście pubów znajdują się wewnątrz celiwięziennej i patrzą na świat z pozycji osoby zza krat, z punktuwidzenia osoby umieszczonej w więzieniu za jazdę pod wpływemalkoholu. Ten realistyczny efekt został uzyskany poprzez nalepienie na lustro naklejki symulującej kratę więzienną.
- W ten sposób uzyskaliśmy symulację widoku z więziennego okna -mówi Dagna Żelechowska, sales director w Polonia IndoorAdvertising. - Puby, kluby czy też centra rozrywki doskonale pasujądo tematyki kampanii, ponieważ stanowią idealne miejsce na takważny społecznie dialog z konsumentem - dodaje.
Kampania jest realizowana przy wykorzystaniu nośników ADBoard(format A3) i ADMirror zlokalizowanych w restauracjach,kawiarniach, pubach, klubach i centrach rozrywki na terenieLublina. Za planowanie mediów i dobór nośników indoorowychodpowiada Polonia Indoor Advertising, a kreację kampaniiprzygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej.
Dołącz do dyskusji: Indoorowa symulacja więzienia dla pijanych kierowców