Ajgor Ignacy, Alex Mandostyle, Sheo i Zmianoholiczka reklamują Providenta
Czwórka influencerów zrzeszonych w sieci Lifetube: Ajgor Ignacy, Alex Mandostyle, Sheo i Zmianoholiczka, bierze udział w kampanii reklamowej Provident Polska "365 planów w 365 dni". Marka nawiązała długofalową współpracę z wymienionymi twórcami.
Aktywacja "365 planów w 365 dni" polega na realizacji niebanalnych i kreatywnych planów, z czego relacje pojawiać się będą w mediach społecznościowych zaangażowanych influencerów. Każdego dnia realizowany będzie nowy plan. W pierwszym tygodniu swoje filmy w ramach akcji publikuje Ajgor Ignacy. Następnie - Alex Mandostyle, Sheo i Zmianoholiczka.
– Akcja #365planów jest kontynuacją przyjętej przez nas ponad dwa lata temu strategii komunikacyjnej opartej na haśle „Wierzymy w Twój plan”, która została dostosowana do grupy docelowej najbardziej aktywnej w mediach społecznościowych. Tym razem swoje zamierzenia realizuje młode pokolenie, wkraczające dopiero w dorosłość – mówi Andrzej Zackiewicz, dyrektor departamentu e-commerce i komunikacji marketingowej w Provident Polska.
W czasie trwania kampanii będą także organizowane konkursy z nagrodami dla fanów. W każdym miesiącu będą oni mogli tworzyć i realizować swoje plany. Zadaniem konkursowym będzie zamieszczenie na stronie kampanii relacji foto lub video z realizacji wybranego planu. Spośród wszystkich zgłoszeń jury konkursu wybierze laureatów, którzy otrzymają nagrody.
Za realizację kampanii odpowiadają agencje LifeTube, Lettly i Isobar Poland.
Dołącz do dyskusji: Ajgor Ignacy, Alex Mandostyle, Sheo i Zmianoholiczka reklamują Providenta