Ruszyła infolinia Multikina
20 spośród 32 kin Multikino zostało włączonych do uruchomionej właśnie infolinii sieci.
Obsługą infolinii zajmują się Call and More z Kielc oraz warszawska Contact Center. Klienci infolinii mogą liczyć na pomoc w rezerwacji biletów na seans z bieżącego repertuaru. Ponadto zespół informuje o aktualnych ofertach, akcjach specjalnych czy promocjach cenowych.
- Klientów Multikina wciąż przybywa. Aby móc poświęcić w pełni uwagę ich potrzebom i oczekiwaniom, postanowiliśmy wspomóc się firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie call center - mówi Józef Matuszewski, senior e-commerce specialist w Multikinie.
Rosną zyski Multikina
W okresie od czerwca 2016 do lutego 2018 roku, czyli przez 21 miesięcy, przychody sprzedażowe Multikina wyniosły 652,93 mln zł, co wobec 603,72 mln zł wpływów przez 23 miesiące od lipca 2014 do maja 2016 roku oznacza wzrost o 8,1 proc. Koszty sprzedaży wzrosły z 453,8 do 476,29 mln zł (+4,9 proc.).
W omawianym okresie Multikino zanotowało 482,83 mln zł wpływów ze sprzedaży biletów i reklam (wobec 457,43 mln zł w poprzednim okresie), 166,43 mln zł ze sprzedaży przekąsek i napojów w kinach (w poprzednim okresie było to 142,99 mln zł) oraz 3,67 mln zł z wynajmu (wobec 3,55 mln zł w poprzednim okresie).
Obecnie Multikino jest operatorem 32 kin w 27 miastach Polski z łączną liczbą 257 ekranów.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła infolinia Multikina