Marek Kondrat reklamuje Ekopożyczki i Ekokredyty w ING Banku Śląskim (wideo)
ING Bank Śląski wprowadził do swojej oferty Ekopożyczki i Ekokredyty skierowane do osób i firm, które przeznaczą te środki na produkty i rozwiązania przyczyniające się do zmniejszenia zużycia energii konwencjonalnej i zwiększenia czystej. Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem Marka Kondrata.
W ramach oferty obowiązują promocyjne warunki: ING Banku Śląski za udzielnie kredytów nie pobiera prowizji lub zwraca ją po 3 miesiącach regularnej spłaty oraz przedstawieniu przez klienta faktury za produkt ekologiczny. Warunkiem jest przeznaczenie pożyczonych środków na produkty i rozwiązania, które przyczyniają się do zmniejszenia zużycia energii konwencjonalnej i zwiększenia czystej
- Wierzymy, że Polacy są świadomi konieczności zmiany. Zmiana jest procesem, ale warto zacząć ją teraz. Zależy nam, aby każdy, kto myśli o kupnie nowej pralki, remoncie mieszkania bądź wybudowaniu domu, wybierał rozwiązania energooszczędne. Wspieramy takie postawy, dlatego zrezygnowaliśmy z prowizji za udzielenie kredytów na sfinansowanie takich przedsięwzięć, zarówno przez klientów indywidualnych, jak i firmy - komentuje Marcin Giżycki, wiceprezes ING Banku Śląskiego.
Oferta obejmuje pięć różnych rozwiązań: Ekopożyczkę dla klientów indywidualnych (prowizja za udzielenie jest zwracana po 3 miesiącach terminowej spłaty rat i składki ubezpieczeniowej), Ekopożyczkę dla Firmy (zwrot pobranej prowizji w wysokości 2,5 proc. - maksymalnie 4 tys. zł - po 3 miesiącach regularnej spłaty, ponadto obniżona marża nawet do 5 proc. dla kwot większych niż 50 tys. zł lub 6 proc. dla kwot do 50 tys. zł), Ekokredyt budowlano-hipoteczny na dom pasywny i energooszczędny (brak prowizji), Ekokredyt inwestycyjny dla Wspólnot Mieszkaniowych (brak prowizji oraz obniżona marża: 2,5 proc. dla kwot do 200 tys. zł, 2 proc. dla 200-500 tys. zł, 1,5 proc. dla kwot powyżej 500 tys. zł) oraz Ekoleasing na samochody hybrydowe i elektryczne (brak prowizji i bezpłatna rejestracja).
Ofertę wspiera kampania marketingowa pod hasłem „Czy my Polacy mamy ze sobą coś wspólnego? Nie widać. Bo to powietrze”. W reklamach występuje Marek Kondrat.
Działania reklamowe obejmują m.in. telewizję oraz internet. Za obsługę marketingową ING Banku Śląskiego odpowiadają agencja Brain (kreacja reklam) oraz dom mediowy MullenLowe Media Hub (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Marek Kondrat reklamuje Ekopożyczki i Ekokredyty w ING Banku Śląskim (wideo)