Ruszyły zgłoszenia do Innovation 2018
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rozpoczęło przyjmowanie zgłoszeń do tegorocznej edycji konkursu Innovation. Jego wyniki - w trzech głównych kategoriach zostaną ogłoszone 23 kwietnia.
Konkurs jest podzielony na trzy główne obszary tematyczne:
- innowacyjny biznes - z podkategoriami: model biznesowy, produkt, usługa, e-commerce / m-commerce, inne;
- innowacyjne doświadczenie - z podkategoriami: content, design, UX, event, inne;
- innowacyjne media - z podkategoriami: aplikacje i platformy, algorytmy i narzędzia optymalizacyjne, formaty mediowe i/lub reklamowe, touchpoint, smart use of media, inne.
Pierwszy termin zgłoszeń do konkursu minie 9 lutego. Wszystkie nagrody zostaną rozdane podczas gali, która odbędzie się 23 kwietnia w Reducie Banku Polskiego w Warszawie.
Ideą konkursu Innovation jest umożliwienie zaprezentowania niekonwencjonalnych projektów i pierwszych testów rozwiązań oraz łączenie tych, którzy eksperymentują szukając nowych wzorców działań marketingowych z tymi, którzy nie wiedzą od czego zacząć.
Konkurs jest organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, współorganizatorami są Publicis Media, Blue 449 i Life On Mars.
W zeszłorocznej edycji konkursu Innovation 2017 najwięcej nagród m.in. trzy złota, przyznano agencji Saatchi&Saatchi Interactive Solutions. Trzy złota przyznano też za projekty dla IKEA zrealizowana przez firmy Kalicińscy, MEC, Blue Ivy, Performance Media, Garden of Words i Grey Group Poland.
Dołącz do dyskusji: Ruszyły zgłoszenia do Innovation 2018