SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Insignia wygrała przetarg na obsługę Alior Banku w social media

Nowym klientem agencji Insignia został Alior Bank. Marketer powierzył agencji obsługę w social mediach.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie profili i kontakt z konsumentami banku we wszystkich kanałach social media (Facebook, Twitter).

Insignia odpowiedzialna będzie za stworzenie strategii i koncepcji marki, następnie zadba o bieżącą obsługę – kreację, moderację (w tym kryzysową) oraz dodatkowe aktywacje w mediach społecznościowych. Działania będą oparte o nową identyfikację marki w social media, stworzoną przez Insignię.

O kreację treści zadba dyrektor kreatywny agencji Łukasz Skalik. Za koordynację działań związanych z profilem odpowiedzialna będzie social media manager Anna Ortman, zaś za współpracę z klientem Agnieszka Cachro, client service director Insignia. Zespół uzupełnia czwórka dedykowanych specjalistów social media.

W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Alior Bank przeznaczyła na marketing 20,6 mln zł, o 7,7 proc. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Insignia wygrała przetarg na obsługę Alior Banku w social media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl