Insignia wygrała przetarg na obsługę Alior Banku w social media
Nowym klientem agencji Insignia został Alior Bank. Marketer powierzył agencji obsługę w social mediach.
Agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie profili i kontakt z konsumentami banku we wszystkich kanałach social media (Facebook, Twitter).
Insignia odpowiedzialna będzie za stworzenie strategii i koncepcji marki, następnie zadba o bieżącą obsługę – kreację, moderację (w tym kryzysową) oraz dodatkowe aktywacje w mediach społecznościowych. Działania będą oparte o nową identyfikację marki w social media, stworzoną przez Insignię.
O kreację treści zadba dyrektor kreatywny agencji Łukasz Skalik. Za koordynację działań związanych z profilem odpowiedzialna będzie social media manager Anna Ortman, zaś za współpracę z klientem Agnieszka Cachro, client service director Insignia. Zespół uzupełnia czwórka dedykowanych specjalistów social media.
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Alior Bank przeznaczyła na marketing 20,6 mln zł, o 7,7 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Insignia wygrała przetarg na obsługę Alior Banku w social media