Inspirion i TOPiCO łączą oferty oraz zespoły handlowe
Dostarczające gadżety reklamowe firmy Inspirion i TOPiCO połączyły swoje oferty. Towarzyszy temu integracja zespołów handlowych i komunikacji marketingowej.
W ramach połączenia ofert Inspirion Polska i TOPiCO Polska ich katalogi wzajemnie się uzupełniają, tworząc spójną całość, a doradcy handlowi jednej firmy reprezentują również drugą. – Uznaliśmy, że nasi klienci, czyli agencje reklamowe i inni pośrednicy, będą bardziej zadowoleni z połączonej oferty, którą możemy teraz przedstawić na jednym spotkaniu – uzasadnia Jolanta Kempa, wiceprezes Inspirion.
Firmy wspólnie proponują swoim klientom jednakowe warunki handlowe i transportowe oraz zintegrowaną komunikację marketingową. Ma to ułatwić obu podmiotom funkcjonowanie na runku oraz zwiększyć możliwości sprzedażowe, zmniejszając jednocześnie koszty działalności. Inspirion i TOPiCO już w ubiegłym roku otworzyły razem biuro handlowe w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Inspirion i TOPiCO łączą oferty oraz zespoły handlowe