Instytut Książki wybiera agencję do kampanii promującej czytelnictwo
Instytut Książki rozpoczął przetarg dotyczący przygotowania i przeprowadzenia kompleksowej kampanii promującej czytelnictwo w Polsce w 2021 roku. Jej budżet wynosi blisko 3,5 mln zł netto.
Przedmiotem przetargu jest usługa przygotowania i przeprowadzenia kompleksowej kampanii promującej czytelnictwo w Polsce w tym roku, będącej kontynuacją kampanii pn. „Mała książka – wielki człowiek” realizowanej przez Instytut Książki w latach 2017–2020, skierowanej do osób posiadających i/lub wychowujących dzieci, promującej czytanie dzieciom od narodzin aż po czas pierwszych lat edukacji szkolnej oraz chodzenie z dziećmi do bibliotek.
Wybrana w nim agencja będzie odpowiadać m.in. za przygotowanie koncepcji kreatywnej, strategicznej, planu mediów, produkcję materiałów audiowizualnych, zaangażowanie ambasadora kampanii i influencerów, prace copywriterskie, zakup czasu antenowego, realizację eventów, wynajem nośników reklamowych, płatną promocję w internecie i mediach społecznościowych, działania public relations i obsługę, organizację konkursu dla bibliotek.
Kampania ma być realizowana od momentu podpisania umowy do 15 grudnia br., z tym że przeprowadzenie kampanii w telewizji (w zakresie emisji spotów), radiu (w zakresie emisji spotów), internecie i mediach outdoorowych powinno zostać zrealizowane najpóźniej do 30 listopada br.
Szacunkowy budżet kampanii wynosi blisko 3,5 mln zł netto (bez VAT).
O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (waga: 10), parametry kampanii w telewizji – liczba punktów GRP (waga: 10), parametry w telewizji – wartość procentowa zasięgu 3+ (waga: 10), parametry kampanii w internecie (waga: 13), parametry reklamy outdoor (waga: 13), kryterium społeczne – zatrudnienie osób niepełnosprawnych (waga: 4) oraz cena (waga: 40).
Przetarg potrwa do 11 maja br.
Dołącz do dyskusji: Instytut Książki wybiera agencję do kampanii promującej czytelnictwo