Intel z Jimem Parsonsem reklamuje technologię RealSense (wideo)
Jim Parsons, aktor znany m.in. z serialu „Teoria wielkiego podrywu”, jest twarzą nowej kampanii koncernu Intel reklamującej technologię RealSense.
Kampania zakłada emisję pięciu różnych spotów telewizyjnych, w których Jim Parsons, aktor znany przede wszystkim z roli Sheldona Coopera w serialu „Teoria wielkiego podrywu”, odkrywa różne możliwości nowej technologii RealSense opracowanej przez koncern Intel.
W pierwszym z zaprezentowanych klipów Parsons po cichu zakrada się do laboratorium Intela i z zapartym tchem ogląda kilka urządzeń w których zaimplementowano nowatorskie rozwiązanie. Ostatecznie zostaje usunięty z laboratorium przez ochroniarza, który na pożegnanie ostrzega bohatera, by w żadnym wypadku nie ujawniał obejrzanych rewelacji.
Technologia RealSense jest platformą, która ma pozwolić użytkownikom na nowy sposób interakcji z komputerami. Za pomocą skanowania 3D i odczytywania przez czujniki głębi RealSense, według zapowiedzi Intela, zrewolucjonizuje sposób obsługi konkretnych urządzeń, a także stworzy nowe możliwości przy kontrolowaniu aplikacji i gier.
Kampania Intela związana z wprowadzeniem na rynek platformy RealSense obejmuje telewizyjne spoty reklamowe, a także zdjęcia publikowane w serwisach społecznościowych. Za kampanię odpowiedzialna jest nowojorska agencja McGarryBowen.
Dołącz do dyskusji: Intel z Jimem Parsonsem reklamuje technologię RealSense (wideo)