"Intencje zakupowe" - nowy produkt od IDMnet
IDMnet, w ramach swojej sieci typu audience - AdProfile, wprowadza nowe narzędzie - "Intencje zakupowe". Pozwala ono na tworzenie precyzyjnych profili behawioralnych osób poszukujących konkretnych produktów. Produkt został opracowany we współpracy z porównywarką produktów Nokaut.pl.
Nowe narzędzie wykorzystuje technologię retargetingu predykcyjnego. W ramach rozwiązania, profile behawioralne są tworzone w oparciu o dane osób, które poszukują konkretnych produktów lub kategorii produktów. Dzięki temu możliwe ma być precyzyjne dotarcie do odbiorców zainteresowanych danym produktem i właśnie rozważających jego zakup.
Współpraca z porównywarką Nokaut ma zapewniać AdProfile ogromną bazę danych, dzięki której możliwe ma być bardzo precyzyjne opisanie profili.
AdProfile zapowiada, że wprowadzi nową ofertę na rynek z początkiem października 2011 r.
Dołącz do dyskusji: "Intencje zakupowe" - nowy produkt od IDMnet