Interaktywne jajka Hatchimals i „Gang Świeżaków 2” najpopularniejszymi reklamami października na YouTube (TOP 5)
Październikowy ranking najpopularniejszych polskich reklam w internecie Ads Leaderboard otwiera spot z interaktywnym jajkiem Hatchimals. Drugie miejsce zajmuje „Gang Świeżaków 2” sieci Biedronka, a podium zamyka spot „Kuchni Lidla”.
Najpopularniejszą reklamą wśród polskich internautów w październiku był trwający ponad 5 minut spot „Jajka Hatchimals UNBOXING Open BOX”. Reklama opowiada o trójce dzieci, którzy dostają duże jajko wymagające ich troski. Dzięki właściwej opiece z jajka wykluwa się pluszowe stworzonko, Pingwiniak.
Drugie miejsce (spadek z pierwszego) zajął spot sieci Biedronka (Jeronimo Martins), promujący drugą część akcji lojalnościowej „Gang Świeżaków”.
Podium zamyka poradnikowy spot z cyklu „Kuchnia Lidla”, w którym prezentowany jest przepis na domową wersję meksykańskiej przekąski.
Pozostałe dwa miejsca zajmują reklamy Wedla z youtuberem Cyber Marianem. W jednym z filmów czekolada z herbatnikiem okazuje się tak chrupiąca, że uniemożliwia Marianowi zrobienie tatuażu, a w drugim - obejrzenie telewizji.
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
Dołącz do dyskusji: Interaktywne jajka Hatchimals i „Gang Świeżaków 2” najpopularniejszymi reklamami października na YouTube (TOP 5)